نگاهی به تاریخچه نوین چرم

نگاهی به تاریخچه نوین چرم
نگاهی به تاریخچه نوین چرم

شرکت های معتبری در کشورمان هستند که در حوزه چرم در حال فعالیت می باشند مانند چرم مشهد، نوین چرم، چرم درسا، مارال چرم و … . با وجود اینکه این شرکت ها که در حال حاضر هرکدام  دارای چندین شعبه در سراسر کشور می باشند و با برندهای جهانی از جمله گوچی و سایر برندهای مطرح دنیا فاصله زیادی دارند اما بعنوان یک برند ایرانی در حوزه صنعت چرم شناخته شده اند و عملکرد قابل قبولی دارند.

 معمولا هر برندی، برای برند شدن یک تاریخچه پر از فراز و نشیب دارد که برخی از آن ها مانند برند شنل با تمام سختی ها توانسته اند بزرگ و موفق باقی بمانند ولی برخی از آن ها مانند نساجی مازندران با شکست روبرو شدند.

مطالعه کنید: تاریخچه برند شنل

در این مطلب می خواهیم به سراغ یکی از برندهای مطرح چرم در ایران برویم که روز به روز در حال بزرگ شدن است. نوین چرم نامی است که همه شما اسم آن را بعنوان یکی از فعالین مطرح در صنعت چرم می شناسید. در ادامه با ما همراه باشید تا سری به گذشته این برند محبوب ایرانی بزنیم.

تاریخچه نوین چرم

مهدی یوسفی فر مدیرعامل خلاق و خوش فکر نوین چرم، در اسفند ۱۳۵۰ در تهران متولد شده است. وی با تلاش های فراوان و تبلیغاتی متفاوت، توانسته خود را بعنوان یک برند به همه معرفی کند و از رقبای خود پیشی بگیرد و تنها آرزویش معرفی چرم ایرانی  به تمام دنیاست.

وی در رابطه با شکل گیری و آغاز فعالیتش می گوید: بواسطه شغل پدری که قصاب بودند با پوست و دام آشنا شدم و از آن جایی که به تحصیل علاقه ای نداشتم در سال ۱۳۶۸ کارگاه کوچک کمربندسازی راه اندازی کردم و همان دوران بود که بحث تولید، برای من جدی شد.

نوین چرم

در سال ۱۳۷۲ در خیابان فردوسی تنها دو مغازه چرم فروشی وجود داشت که در همان سال بهمراه یکی از آشنایان در همان خیابان، کار تولید و فروش محصولات چرمی را آغاز کردیم. در همان سال ها با ورود بازار چرم شوروی سابق به ایران و به خاطر وجود بهترین دام در ایران، رفته رفته خیابان فردوسی از بازار عتیقه جات، به بازار چرم تبدیل شد.

در سال ۱۳۷۸ که نام فروشگاه های زنجیره ای در حال قوت گرفتن بود ما چندین فروشگاه با نامهای متفاوت داشتیم که تصمیم گرفتیم یک نام واحد برای همه انتخاب کنیم. در سال ۱۳۸۲ نام نوین چرم ثبت و فصل جدیدی در تولید محصولات چرمی برا ما آغاز شد و ما توانستیم در بهترین زمان وارد بازار شویم چرا که در آن زمان کمبود محصولات با کیفیتی که لایق ایرانی ها باشد، به وضوح دیده می شد.

نوین چرم

نوین چرم

در تولید محصولات چرمی و در بحث مد و پوشاک، بروز بودن برای ما بسیار اهمیت داشت به همین دلیل از طراحان بنام اروپایی همچون اوزلیراز ترکیه استفاده کردیم. اوزلیراز طرح های بروز و متناسب با فرهنگ کشورمان را ارائه داد که شایسته و در خور لیاقت مردمان سرزمینمان بود. که به این ترتیب پله های ترقی و پیشرفت نوین چرم فراهم شد و ما موفق شدیم در لیست ۱۰۰ برند برتر ایران قرار بگیریم.

در بحث مد و پوشاک استفاده از مدل بسیار مهم است ولی در کشور ما این امکان وجود ندارد و همین باعث می شود که اجناس وارداتی درجه چندم با داشتن یک کاتالوگ و بروشور زیبا روی خریدار تاثیر بیشتری بگذارد تا اجناس با کیفیت داخلی، و این ضعف بزرگی است. از آن جایی که در کشور ما بحث مدل شدن مطرح نیست و تنها ۱۰ درصد از مردم که هنرمندان، ورزشکاران و افراد مشهور هستند و می توانند بر ۹۰ درصد مردم تاثیر بگذارند. البته همکاری با مدل ها و افراد مطرح جامعه برای ما بسیار خوب بود و روند کاری ما را رو به بهبودی بردند و ما تمام تلاشمان را بکار بردیم تا با استفاده از بیلبوردها و تبلیغات مناسب، از سایر کشورها چیزی کم نداشته باشیم.
 

نوین چرم

نوین_چرم
https://www.brandkade.com/Magazin/Details/11540

تگ ها:

Logo
Enable registration in settings - general
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0